Gmina Wrocław realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich:
Nazwa Projektu:
Budowa systemu do zarządzania zasobem zieleni miejskiej we Wrocławiu: e-platforma Zieleń we Wrocławiu – etap 1
Nr umowy o dofinansowanie:
RPDS.02.01.02-02-0012/21-00 z dnia 23.11.2021 r.
Źródło finansowania:
Oś priorytetowa nr 2 „Technologie informacyjno – komunikacyjne”
Działanie nr 2.1. „E-usługi publiczne”
Poddziałanie nr 2.1.2. „E-usługi publiczne – ZIT Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego”
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Opis projektu:
W ramach przedmiotowego projektu planowane jest wdrożenie systemu informatycznego, który usprawni kontakt z klientem oraz pozwoli na prezentowanie wybranych danych posiadanych przez Zarząd Zieleni Miejskiej we Wrocławiu. Głównym celem projektu jest podniesienie dostępności świadczonych e-usług publicznych oraz usprawnienie procesu zarządzania przestrzenią miejską będącą w zarządzie Zarządu Zieleni Miejskiej poprzez budowę e-platformy Zieleń we Wrocławiu. Efektem realizacji przedmiotowego Projektu będzie udostępnienie nowych e-usług publicznych.
Projekt uwzględnia potrzeby osób z niepełnosprawnością, w tym zalecenia WCAG 2.1. Projekt przyczyni się do: zapewnienia prostszego i szybszego dostępu do informacji o zasobach Zasobu Zieleni Miejskiej, skrócenia czasu załatwiania sprawy przez klienta, zmniejszenia pracochłonności zarządzania zasobami Zasobu Zieleni Miejskiej, komunikacji z innymi systemami oraz do zmniejszenia emisji CO2.
Środki finansowe, wysokość dofinansowania, zgodnie z umową o dofinansowanie
- Wkład własny: 1 125 343,09 PLN
- Kwota dofinansowania: 2 374 608,62 PLN
- Całkowita wartość projektu: 3 499 951,71 PLN
Jednostka Gminy zaangażowana w realizację projektu: Zarząd Zieleni Miejskiej we Wrocławiu https://www.zzm.wroc.pl/ oraz Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu https://cui.wroclaw.pl/
Informacje na temat możliwości ubiegania się o dofinansowanie ze środków funduszy strukturalnych Unii Europejskiej można znaleźć na stronach internetowych: